

Συχνές Ερωτήσεις
Είστε εταιρεία Courier?
Το Clever Point ΔΕΝ είναι εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).
Αυτό σημαίνει πως δεν διακινούμε κανένα δέμα από και προς τα σημεία.
Όλα τα δέματα προς τα σημεία, διακινούνται από την εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεται το κάθε eShop.
Οι ταχυμεταφορές των δεμάτων από το δίκτυο Clever Point, διεκπεραιώνονται από επιλεγμένους συνεργάτες.
Γιατί να προτιμήσω ένα σημείο Clever Point;
Το δίκτυο σημείων Clever Point έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Η εξυπηρέτηση γίνεται σε διευρυμένο ωράριο και μπορείς να προγραμματίσεις εσύ πότε θα παραλάβεις ή θα στείλεις το δέμα σου.
Επιπλέον δεν χρειάζεται να περιμένεις πότε θα έρθει ο courier στον χώρο σου για να παραδόσει ή να παραλάβει την αποστολή σου.
Πότε θα φτάσει το δέμα μου;
Όλα τα δέματα προς τα σημεία, διακινούνται από την εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεται το κάθε eShop.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται το eShop από το οποίο ψωνίσατε.
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα την αντικαταβολή;
Τη δεδομένη χρονική στιγμή, όλες οι συναλλαγές στα σημεία μας γίνονται με μετρητά.
Αν το δέμα σας έχει ποσό προς πληρωμή, η εξόφληση δεν μπορεί να γίνει στο φυσικό POS του συνεργαζόμενου σημείου.
Για φορολογικούς λόγους, δεν είναι εφικτό να εισπραχθεί ποσό από το POS ενός σημείου (π.χ. MINI MARKET) για αγορές που έχουν γίνει σε τρίτο έμπορο (π.χ. eShop ρούχων).
Πόσα σημεία έχετε;
Αυτή τη στιγμή το δίκτυο Clever Point αριθμεί 290+ σημεία.
Ο αριθμός είναι πιθανό να μεταβληθεί σε ιδιαίτερες καταστάσεις (π.χ. Lockdown).